Gegevens QRegie:

Telefoon:     033 - 200 3 221

Email:            regie@qarin.nl

Klachten:    ks@qarin.nl

  1. Selecteer het station 

  2. De datum waarop assistentie benodigd is

  3. Het vertrektijdstip van de trein bij een instap of het aankomsttijdstip van de trein bij een uitstap (let op: boeken kan tot 3 uur voor aanvang)

  4. Klik op 'Ga verder'

  5. Het mobiele nummer van de klant

  6. Het mailadres:  klantenservice@arriva.nl (selecteer en kopieer)

  7. De naam van de reiziger

  8. Selecteer instap, uitstap of overstap, afhankelijk van de aanvraag

  9. Het hulpmiddel van de reiziger. Bij meerdere hulpmiddelen vul altijd het voornaamste hulpmiddel in (bv. hulphond en taststok -> taststok)

  10. Het perron waar de trein  vertrekt bij een instap, het perron waar de trein aankomt bij een uitstap

  • LinkedIn Social Icon

©Copyright of Qarin limited 2021.